۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۶, دوشنبه

وب 3 آمد! با خوراک سرّی

در ایامی که روز جهانی آزادی مطبوعات و روز جهانی خوراک را پشت سر میگذاریم «وب 3» پا به عرصه وب مینهد، این را به فال نیک میگیریم! در وب 3 شاهد مطالبی پیرامون اکنون و آینده وب در جهت بهره وری بیشتر، بهتر و سریعتر از امکانات موجود در دنیای دیجیتال خواهید بود. با ما باشید تا یک زندگی کاملا دیجیتال را تجربه کنید! «وب 3» علاوه بر اینجا در وردپرس هم منتشر میشود، شما اگر از بلاگر یا گوگل خوشتان نمی آید، یا اگر از وردپرس خیلی خوشتان می آید، میتوانید به آنجا بروید. البته بهتر است که نه به اینجا بیایید نه به آنجا بروید، شما جای دیگر بروید بهتر است. دیگر به اینجا نیایید، همین الان مشترک خوراک وب 3 شوید و جز برای اعمال نظر وارد اینجا نشوید، ورود شما به اینجا هیچ تناسبی با نام آن ندارد! اگر نمیدانید خوراک (فید) چیست، اینجا را بخوانید، اگر میدانید خوراک چیست، اما از آن استفاده نمیکنید، باز هم باید اینجا را بخوانید. برای اشتراک خوراک وب 3 در گوگل ریدر، روی این کلیک کنید.

http://web3b.blogspot.com
شما با اشتراک این خوراک، مطالب وب 3 و مطالب وبلاگهای سرّی وب 3 را یکجا خواهید داشت. مطالب وبلاگهای پنهان و سیار را فقط مشترکین خوراک وب 3 میتوانند بخوانند، هدف از وبلاگهای پنهان، انتشار مطالبی است که ممکن است با درج مستقیم، موجبات فیـ.لتر اینجا را فراهم کند، از سوی دیگر آن مطالب چنان ضروری و مفید مینمایند که چاره ای جز انتشار آنها نیست. پس خوراک وب 3 علاوه بر مزایای عمومی که خوراک اغلب وبلاگها داراست دارای یک مزیت اضافه نیز هست. ضمنا با اشتراک در خوراک در صورت فیـ.لتر شدن وب 3 نیز آنرا از دست نخواهید داد. دلیل دیگر برای اشتراک در خوراک وب 3 تصمیم من بر بروز رسانی منظم و برنامه ریزی شده اینجاست. هم اکنون در یکی از وبلاگهای سری وب 3 مطلب جالبی منتشر شده است، ببینید.
نظر دادن در وب 3 بر خلاف بسیاری از وبلاگهای بلاگر بسیار آسان و دلپذیر است، باور نمیکنید! امتحان کنید! خود من در هیچ یک از وبلاگ مبتنی بر بلاگر چنین کامنت گذاری آسان و دلپذیری ندیده ام. اما لطفا در زیر مقالات وب 3 تنها نظرات مرتبط با همان مقاله را بنویسید، چنانچه نظر غیر مرتبط یا پرسشی از وب 3 دارید، میتوانید از لینک «پرسش و ارتباط» در ستون سمت راست وب 3 استفاده کنید.

شیر کردن و به اشتراک گذاشتن مقالات وب 3 نیز بسیار آسان است، کافی است روی یکی از لینکهای روبروی «ارسال به:» پایین هر مطلب کلیک کنید، اگر در سایت مورد نظر عضو نبودید، همانجا میتوانید ثبت نام کنید. بر خلاف بسیاری از سایتها و وبلاگها که شما با کلیک روی برخی از لینک های شیر با احترامات مسئولین مخابرات (مشترک گرامی!) روبرو میشوید، در وب 3 با چنین مشکلی روبرو نخواهید بود و کلیه لینکهای شیر شما را از فیـ.لتر نیز عبور میدهند. پس حتی اگر خوشمزه ،بالاترین یا دنباله برای شما فیـ.لتر هستند، باز هم جای نگرانی نیست. شما میتوانید از طریق سرویسهای دیگر وب نیز با وب 3 در ارتباط باشید، حساب وب 3 در برخی از مهمترین سرویسهای وب؛

 

   

وب 3 در سرویسهای مختلف وب:

فرندفید:

friendfeed.com/web3beta

خوراک وبلاگها:

 feeds.feedburner.com/web3b

خوراک نظرات:

feeds.feedburner.com/web3b/comments

وبلاگ بلاگر:

web3b.blogspot.com

وبلاگ وردپرس:

web3b.wordpress.com

جیمیل:

web3beta@gmail.com

تویتر:

twitter.com/web3beta

تامبلر:

web3beta.tumblr.com

لست اف ام:

last.fm/user/web3beta

خوشمزه:

del.icio.us/web3beta

استامبل:

web3beta.stumbleupon.com

دیگگ:

digg.com/users/web3beta

یوتیوب:

youtube.com/profile?user=web3beta

پیکاسا:

picasaweb.google.com/web3beta

فلیکر:

flickr.com/photos/26229210%40N07

فیس بوک:

facebook.com/profile.php?id=1260033472

گوگل ریدراشتراکی:

google.com/reader/shared/02561219772131781791

دنباله:

donbaleh.com/users/web3beta/links

0 نظر::

ارسال یک نظر